Banken vil være verre enn svindlere.

HomeForumComputersBanken vil være verre enn svindlere.

#1 avatar
ErvinSmith 3 Oktober 2022 jam 4:55pm  

Banken vil være verre enn svindlere. For omtrent en måned siden ønsket jeg å betale tilbake lånet i forkant av planen, jeg ble fortalt at rundt 6000 rubler manglet til full stenging. Jeg klarte det. Og så er det min feil at jeg ikke umiddelbart ba om et sertifikat. Ved en tilfeldighet, en måned senere, dro jeg tilbake til kontoret mitt i denne banken og så at lånet ikke var stengt. Da jeg skrev en chat som hvorfor ikke er stengt, ble jeg fortalt at jeg trenger en annen 13 tusen å sette inn. Jeg forsto ikke hvordan gjelden vokste så mye. Til slutt lukket jeg den, fordi jeg ikke vet til hvilket beløp fantasien deres til slutt ville føre meg til gjeld. Jeg var veldig opprørt. Hele mitt liv betalte jeg regelmessig lån på deg...Selvfølgelig er pengene veldig viktige for meg, men ikke enorme, jeg håper å overleve på en eller annen måte.

#2 avatar
antonioss 3 Oktober 2022 jam 4:59pm  

Og jeg har allerede stengt mange lån. Lånebeløpet var forresten 60 000 rubler! Dette er deres prosenter og skjulte forhold... Som et resultat anbefaler jeg selvfølgelig ikke banken til noen. Selv om operatørene i chatten er veldig høflige og raske med dem. Jeg håper virkelig at denne anmeldelsen vil hjelpe i det minste noen til ikke å komme i den samme stygge situasjonen. Jeg forstår at banken vil finne et smutthull i loven og i kontrakten for å argumentere for ranet, siden mer økonomisk literate enn jeg er, er dette det de bruker for å jukse folk. Det eneste jeg kan gjøre er å spre denne historien på Internett, i sosiale nettverk, etc.

#3 avatar
Zavylon 3 Oktober 2022 jam 7:26pm  

Ja, selvfølgelig bør du skrive memoarer om dette emnet, hvis du finner ut av det slik, er det interessant å lese alt, vel, det skremmer litt. Tross alt er jeg en tilhenger av Cash back mer pålitelige og rimelige alternativer. Klart og raskt, jeg hadde ingen feil her i denne forstand, og opplevelsen er ekstremt positiv